Mångsyssleri


Att kunna hålla många bollar i luften är ju något som ofta efterfrågas. Om man är en inbiten mångsysslare så är detta naturligtvis ett naturligt sätt att hantera tillvaron. Att kunna ”dispatcha” blir en del av vardagen helt enkelt. Om man gillar att göra många olika saker så får man ta små bitar i taget.

Detta kan leda till att man inte uppdaterar sin jobbsökarblogg fullt så ofta som man kanske borde, och att inläggen är aningen för kortfattade

Fast, om jag hade varit bara lite mer narcissist och något mindre fokuserad på mina spännande projekt och innovationer, träning, socialt umgänge etc, så hade kanske min blogg varit fylld till bredden av inte allt för nyskapande och kärnfullt material.

Men, nu kan mina blivande ”followers” glädja sig över att spam håller sig sig långt borta från min blogg. Detta helt enkelt för mitt schema är allt för pressat för att ett flöde av inlägg ska forsa ut från bloggen.

PS: För er som faktiskt inte har emot smileys, placera in dessa på valfritt ställe i den löpande texten: 😉 😉 😉

Kommentera

